vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

bezoeker Hippiefestival

ik stond vorig jaar met mijn busje op het grote veld en kom dit jaar weer.
3
60%
door de grote drukte stond ik met mijn busje vorig jaar niet op het grote veld, maar dit jaar kom ik weer.
1
20%
door omstandigheden kon ik vorig jaar niet, maar dit jaar ben ik er wel bij.
1
20%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Gebruikersavatar
ko de fries
Luchtgekoeld
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
Locatie: amsterdam

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door ko de fries » za apr 06, 2013 15:54 pm

tarzan schreef:zeg beste hippie,s als je terug kijkt, hebben we jarenlang voor NIX gestaan op dit heerlijke festival .. toch
rook vanaf nu 1 pakje minder in de week, en je kan staan en hou nog geld over.als je niet rookt, drink je iets minder ofzo.
heb net geboekt bij http://hippiefestival.nl/hippiebusjes/
tot dan
heb er nu al zin in
bert


of je gaat een wegenbelasting vrije diesel t3 rijden houdt je ook wat over ,is het niet bert ? ;)

is een meer een principe kwestie ,een groepje vct2 er heeft altyd leuk verkleed met leuk aangeklede busjes
voor sfeer gezorgt ,die zouden daar ook wel wat waadering voor willen krijgen
niet alleen meer betalen en minder mogen :roll:
beetje verhogen ok ,maar maak het sta geld dan inclusief toilet gebruik en entree in de tent ;) of zoiets dergenlijks
dat zou een leuk compromie zijn ,dan wordt er iets meer van je gevraagd maar je krijgt ook iets meer
grtz ko
If it ain,t broken,don,t try to fix it

tarzan
Actief Lid
Berichten: 192
Lid geworden op: vr dec 07, 2007 21:45 pm

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door tarzan » za apr 06, 2013 18:07 pm

hebben jullie dit ook wel eens gelezen?
Douchen en wasjes doen is weer mogelijk in de oude haven, tegen kleine vergoeding. Het gebouwtje is geopend van 09:00 uur tot 20:00 uur (www.lingehavengorinchem.nl).
is 10 min lopen vanaf de bussen
--- Voor 30 euro entrée kom ik niet dan ga ik wel op een echte camping staan met mijn eigen hippie muziek---
veel plezier op de echte camping met de radio op volume 2
zoals ik al heb gezegd, je mag erheen, je moet niet.
bert

Gebruikersavatar
fahtal
Luchtgekoeld
Berichten: 10970
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Contacteer:

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door fahtal » za apr 06, 2013 18:08 pm

is de club bbq er ook?
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige

Gebruikersavatar
ko de fries
Luchtgekoeld
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
Locatie: amsterdam

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door ko de fries » za apr 06, 2013 18:33 pm

bert als t3 rijder dus geen hippie bus heb je wel een hoop te vertellen op het t2 forrum
persoonlijk mag ik je graag , maar dit is een t2 discussie /forrum
grtz ko ;)

@ fathal een beetje stoken is je niet vreemd , lol , kan ik wel waarderen :D
volgende keer bbq meenemen :D
Laatst gewijzigd door ko de fries op za apr 06, 2013 18:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
If it ain,t broken,don,t try to fix it

Gebruikersavatar
fahtal
Luchtgekoeld
Berichten: 10970
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 19:54 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Contacteer:

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door fahtal » za apr 06, 2013 18:43 pm

@ko, graag gedaan ;-)

maar laten weer er nu over op houden. ik denk dat jullie mening nu wel is overgekomen. als het bestuur er iets mee wil doen dan hoor je het vast wel.

succes met het festival donna. misschien komen we. de vorige twee keer is het ondanks kaartjes kopen niet gelukt
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige

Gebruikersavatar
ko de fries
Luchtgekoeld
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
Locatie: amsterdam

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door ko de fries » za apr 06, 2013 18:49 pm

shadowman schreef:Zoals al meer mensen hebben gemeld , vind ik het belachelijk om het décor op te laten draaien voor 30 euro
en alle andere bezoekers gratis
ik vind persoonlijk 30 euro heel veel geld voor een weekendje camperen met beroerd sanitair (dixies zijn en blijven smerige dingen)
Ik vind dat je best een bijdrage mag vragen voor stroomvoorziening en fatsoenlijk sanitair ( toiletunits kun je ook met een transportleiding over grotere afstand op een riool aansluiten.)
maar niet dat het er meer op begint te lijken dat we een festival moeten sponsoren omdat de organisatie het budget niet rond kan krijgen.
in dat geval mag je wat mij betreft er een hek omheen zetten en elke bezoeker 5 eutro vragen.
ik weet zeker dat het dan net zo druk wordt.
en kunnen de kosten voor de mensen die met hun bus proberen een festival aan te kleden
wat mij betreft naar beneden.

Voor 30 euro entrée kom ik niet dan ga ik wel op een echte camping staan met mijn eigen hippie muziek



roerend met je eens han . zelfs jullie 2 de tentje mag niet , lomax en zomer bloempje moeten zelfs e60 betalen
als ze de caravan meenemen had ik begrepen , tevens betalen voor een normaal toilet bij de ingang
en van die extra stroom die donna als argument aanhaald heb ik na afgelopen jaar mijn neus ook wel van vol [400volt ],alles was doorgebrandt in mijn bus werdt inderdaad door hun verzekering netjes opgelost ,maar was een hoop werk
dus donna,s argument jullie hebben koud bier in je ijskast ging vorig jaar niet op,was lauw bier met een door gebrande koelkast :evil: , heb ook maar van een half festival kunnen genieten omdat ze besloten vanwege het weer het zondag maar in de tent te doen dus de trouwe decor hippies zouden dit jaar eigenlijk gecompenseerd moeten worden vanwege de ellende van afgelopen jaar , inplaats daarvan worden ze melk koe
grtz ko :)
If it ain,t broken,don,t try to fix it

Gebruikersavatar
ko de fries
Luchtgekoeld
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
Locatie: amsterdam

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door ko de fries » za apr 06, 2013 18:53 pm

fahtal schreef:@ko, graag gedaan ;-)

maar laten weer er nu over op houden. ik denk dat jullie mening nu wel is overgekomen. als het bestuur er iets mee wil doen dan hoor je het vast wel.

succes met het festival donna. misschien komen we. de vorige twee keer is het ondanks kaartjes kopen niet gelukt


ok ;)
If it ain,t broken,don,t try to fix it

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door Lomax » za apr 06, 2013 19:43 pm

ko de fries schreef:bert als t3 rijder dus geen hippie bus heb je wel een hoop te vertellen op het t2 forrum
persoonlijk mag ik je graag , maar dit is een t2 discussie /forrum


Dit stukje vind ik niet aardig, ook Bert mag zijn mening geven als trouwe bezoeker vh festival.

Geef je eigen mening, geef argumenten waarom je het niet eens bent met iemand anders zijn mening maar blijf aardig en haal er geen overbodige argumenten bij.

Gebruikersavatar
ko de fries
Luchtgekoeld
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
Locatie: amsterdam

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door ko de fries » za apr 06, 2013 19:56 pm

Lomax schreef:
ko de fries schreef:bert als t3 rijder dus geen hippie bus heb je wel een hoop te vertellen op het t2 forrum
persoonlijk mag ik je graag , maar dit is een t2 discussie /forrum


Dit stukje vind ik niet aardig, ook Bert mag zijn mening geven als trouwe bezoeker vh festival.

Geef je eigen mening, geef argumenten waarom je het niet eens bent met iemand anders zijn mening maar blijf aardig en haal er geen overbodige argumenten bij.



mag ie zeker .100 procent mee eens http://bus-forum.nl/phpBB/index.php
of op http://www.facebook.com/GorcumsHippiefestival
dit is het vcT2 forrum waar we het over hippie busjes
en hun functie/behandeling op het hippie festival hebben
bert is een hele toffe gast , die al jaren geleden zijn t2 verkocht heeft en met een t3 waterkoker op het b veld staat ,en nu argumenteerd dat de huidige behandeling van de ouwe trouwe t2,s niks mis is ,dat we maar niet moeten zeuren over de prijsverhoging en minder moete roken en drinken :evil:
grtz ko :D
Laatst gewijzigd door ko de fries op za apr 06, 2013 20:20 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
If it ain,t broken,don,t try to fix it

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door Lomax » za apr 06, 2013 20:09 pm

En dat bepaal jij?

Gebruikersavatar
ko de fries
Luchtgekoeld
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
Locatie: amsterdam

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door ko de fries » za apr 06, 2013 20:16 pm

Lomax schreef:En dat bepaal jij?


ik bepaal niks , dit is gewoon mijn mening ,zoals hij de zijne heeft
over zeur maar niet,rook en drink wat minder , dan kan je het makelijk betalen !!

he tarzan me not jane or ceetah :D

grtz ko :)
If it ain,t broken,don,t try to fix it

tarzan
Actief Lid
Berichten: 192
Lid geworden op: vr dec 07, 2007 21:45 pm

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door tarzan » za apr 06, 2013 20:25 pm

ok ko
ik zal me niet meer bemoeien met jullie t2 club probleem om nu wel of niet heen te gaan. ;)
ik ga lekker wel. :lol:
heb zelfs een concert van de ROLLING STONES uit mijn agenda gehaald op 6 juli in hyde-park londen.
had ik ook wel mee willen maken, maar ik vind dit festival met allemaal leuke mensen en leuke bussen -t1,t2,t3 en andere modellen ook heel leuk
see you in schagen ko
bert

Gebruikersavatar
ko de fries
Luchtgekoeld
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
Locatie: amsterdam

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door ko de fries » za apr 06, 2013 20:29 pm

ok bert
we zien elkaar spoedig weer onder het genot van een biertje of wat anders ;)
heb een fijn hippie festival , als de dingen wat veranderen kom ik ook wel

heb er altyd van genoten , alleen ben ik het met de huidige gang van zaken niet eens

groeten aan maarten

grtz ko

Afbeelding
If it ain,t broken,don,t try to fix it

Gebruikersavatar
hippiefestival
Nieuweling
Berichten: 30
Lid geworden op: di mei 08, 2012 9:14 am
Bouwjaar Bus: 1968

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door hippiefestival » zo apr 07, 2013 1:41 am

Mensen van het goede leven, want dat ben je als je zo'n bus hebt als die v jullie (en daar zijn we allemaal jaloers op laten we eerlijk wezen!),

Caravan mits net zo oud als je bus ongeveer, mag mee zonder extra kosten (Wouth wees me daarop, bedankt!) en..
je wordt op het 1e veld niet bumper aan bumper meer gezet, het moet leuk blijven voor iedereen. Dat was mijn idee (krijg wel straks al die mensen over me heen die vervolgens niet op het 1e veld konden staan omdat het VOL was haha).

Mag ik jullie even wijzen op het volgende, ik heb ook een bus tenminste, mijn vriend en papa van mijn kind.. heeft een Iveco bus gekocht bijna oldtimer. oude marechaussee bus. Leuk, ja vierwielaandrijving, daar kunnen we mee uit de voeten. Maarrrr ik mag niet op m'n eigen festival staan.. helaas pindakaas! Heus wel jammer!!

Jullie zien jezelf als melkkoe, en dat snap ik best! Het sta geld is ineens 2 x zo hoog! Maar het was echt het meest redelijk als je het verder een gratis festival wil houden. En geloof me, dat is veel leuker dan een omheind gebeuren!! :( Het gaat er maar om dat we het leuk hebben met z'n allen!

Misschien ben ik wat kort door de bocht. Maar uiteindelijk ben je met de mogelijkheid eigen drankjes mee te nemen echt goedkoper uit dan de lopende bezoeker die zn bier aan de bar moet halen.

(als ik gewoon bezoeker was, te voet, had ik echt wel een rugzakje met flessen wijn mee! en ook daar zijn we niet streng op!).

Anyways... met de hogere bijdrage, en straks de bijdrage van de individuele bezoeker (de oproep zal nog geplaatst worden) zorgen jullie en wij ervoor dat het open en hippie blijft. Het is aan jullie. Wij, iig ik, hopen / hoop dat jullie gewoon komen!

groetjes
Dona

Gebruikersavatar
ko de fries
Luchtgekoeld
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
Locatie: amsterdam

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door ko de fries » zo apr 07, 2013 4:57 am

peace and love sister

Afbeelding


peace out

ko [sabro ]
If it ain,t broken,don,t try to fix it

Gesloten