vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

bezoeker Hippiefestival

ik stond vorig jaar met mijn busje op het grote veld en kom dit jaar weer.
3
60%
door de grote drukte stond ik met mijn busje vorig jaar niet op het grote veld, maar dit jaar kom ik weer.
1
20%
door omstandigheden kon ik vorig jaar niet, maar dit jaar ben ik er wel bij.
1
20%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Gebruikersavatar
wouthwortel
Luchtgekoeld
Berichten: 4092
Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
Locatie: overbetuwe

vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door wouthwortel » di mar 26, 2013 8:16 am

Ik heb binnenkort overleg met Donna over dit festival.
Donna wil graag weten of er vorig jaar t.g.v. de drukte clubleden niet op het grote veld konden staan?
Laat het hier maar weten!
I am Wouth and I approve this message.

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door Lomax » di mar 26, 2013 8:38 am

Wij stonden op het grote veld, maar of we er dit jaar weer zijn :?

Gebruikersavatar
hippiefestival
Nieuweling
Berichten: 30
Lid geworden op: di mei 08, 2012 9:14 am
Bouwjaar Bus: 1968

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door hippiefestival » di mar 26, 2013 15:39 pm

Hallo mensen van het goede leven!
Leuk, het komende hippiefestival staat weer in jullie agenda :))) en Wouth heeft zelfs al een Forum topic erover gemaakt.

Ik ben idd benieuwd of iedereen plek had, maar ook of er andere dingen waren. Van de anderen vd organisatie hoorde ik dat de schade door de elektra problemen is vergoed en dat dat is opgelost. Waren er nog andere dingen? Geef die dan even door aan Wouth (of in een reactie in dit topic). Van de wc's achterin, ik weet dat er te weinig waren. Dit jaar zijn er 2 x zo veel en ze worden - jawel - tussentijds geleegd, 1 x. Het is wel de bedoeling om je wc niet in de dixies te legen maar in de wc unit bij de grote tent aangezien die op het riool aangesloten is.

Twee dingen over komende editie 5-6-7 juli.

De mensen die vorig jaar op het terrein stonden, hebben het wsch al gelezen): de bijdrage om op het terrein te staan met je bus is dit jaar € 30. Dit vanwege teruglopende sponsoring en subsidie. Van de verschillende mogelijkheden om meer inkomsten te genereren teneinde het een gratis toegankelijk festival te houden, vonden we verhoging stageld vd bussen het meest redelijk. Ik hoop dat jullie er geen problemen mee hebben.

Nog een punt om rekening mee te houden: dit jaar worden extra tenten niet meer gedoogd! Voor de kids kun je 's avonds een tentje opzetten bij de bus en 's ochtends weer afbreken, of je plaatst 'm zo tussen de bussen dat echt niemand er last van heeft. Luifel mag uiteraard wel.

Wie er vorig jaar bij was, krijgt vanzelf een uitnodiging tot inschrijving gemaild maar was je er vorig jaar niet, meld je dan even aan via donna@hippiefestival.nl dan zorg ik dat de uitnodiging ook bij jou komt. (Sommigen hebben zich al bij mij gemeld en dat komt goed).

Misschien tot juli!
Peace
Donna (06-14819875, donna@hippiefestival.nl)

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door Briebelbus » di mar 26, 2013 17:00 pm

Even een reactie op het stageld. Het is vervelend dat de sponsering/subsisdie terug loopt en dat het festival daardoor met hogere kosten te maken heeft.

Ook snap ik dat wij (als eigenaar van een busje) ook meedragen in de kosten; we kunne ook gebruik maken van stroom.

Dan zit ik met de volgende vraag: Waarom perse het festival gratis houden voor de bezoekers? Als je aan je bezoekers een entree vraag van €1,- of €2,50 en voor de busjes €10,- dan krijg je toch veel meer inkomsten :?:

Ik snap dat je dan ook het terrein moet afsluiten en dat het vrije/open karakter zo verloren gaat. Maar toch.. Ik vind €30,- wel erg hoog; te meer omdat wij als "aankleding" van het festival fungeren en de meesten van ons zich ook helemaal inleven in het thema door kleding enzo.

Of jullie gaan ons gratis van Bier voorzien, dan is het wel okay ;)
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Gebruikersavatar
ko de fries
Luchtgekoeld
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo jun 17, 2007 21:57 pm
Locatie: amsterdam

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door ko de fries » di mar 26, 2013 21:21 pm

met die e30 kan ik wel leven ,maar dan graag wat ruimer opgezette plaatsen op het hoofdveld ,niet bumper aan bumper 3 rijen dik , ;) en vrijdag wat vroeger het veld op kunnen zou ook fijn zijn ;) zodat je voor de files op weg kan 8-) peace and love ko

Afbeelding


mischien kunnen jullie het als volgt doen :
e30 voor een leuke plaatst op het hoofdveld met stroom
[ik meld mij bijdeze voor deze optie aan]

en e15 voor een plek op het bijveld zonder stroom


peace and love ko
If it ain,t broken,don,t try to fix it

tarzan
Actief Lid
Berichten: 192
Lid geworden op: vr dec 07, 2007 21:45 pm

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door tarzan » di apr 02, 2013 23:12 pm

hallo zeg
ik wil ook wel 30 eu betalen hoor op het b veld,maar wel met stroom aub
doei hippie,s tot later 8-) 8-)
bert

tarzan
Actief Lid
Berichten: 192
Lid geworden op: vr dec 07, 2007 21:45 pm

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door tarzan » do apr 04, 2013 23:34 pm

Hey ho hippies!



Op 5-6-7 juli 2013 is het weer zover, dan gaan we het zevende Hippiefestival beleven!



We zijn altijd blij met jullie!! Door de aanwezigheid van de oude busjes en de mensen van die busjes (jullie :), is de sfeer op het festival niet te vergelijken met welk ander festival dan ook. Mede door de leden van de VCT2 ziet het er altijd prachtig uit bij ons. Voorzitter van de club, Wouth van Eggelen, coordineert de plaatsing van de busjes op het veld. We zijn erg blij met zijn inzet en verwachten dat iedereen zijn aanwijzingen ter plaatse opvolgt.



Er zijn twee dingen veranderd. In verband met de verminderde sponsoring en subsidie, moesten we kijken bij wie of waar we redelijkerwijs een hogere bijdrage kunnen vragen, zodat we geen entree voor het festival hoeven te gaan vragen. Want dat moet te allen tijde gratis blijven! We zijn tot de conclusie gekomen dat de staanplaats voor busjes relatief heel laag is en hebben besloten die te verhogen. Die wordt € 30 voor het weekend per busje. We willen natuurlijk wel goede voorzieningen bieden en er staan dit jaar meer dixies op het tweede veld, die ook een keer tussentijds (zaterdagmiddag) geleegd worden.



Vorig jaar waren er echt te veel tenten. Niet alleen van mensen die alleen met tent kwamen, maar ook bij de bussen. Reden is wellicht dat we er geen geheim van maakten dat we die zouden gedogen.. Foutje van onze kant. Dit jaar zijn tenten niet toegestaan. ALLEEN voor busjesmensen die de kinderen in een tentje willen laten slapen, die mogen een tentje opzetten bij de bus. Het is dus niet de bedoeling extra mensen (volwassenen of veel kinderen) mee te nemen die vervolgens een eigen tent opzetten. Dat wordt dit jaar niet gedoogd helaas! Heeft te maken met de extra regels voor een camping, wat het dan wordt met veel tenten erbij.



Het wordt vast weer een heel mooi weekend met hopelijk jullie aanwezigheid!
De inschrijving is zaterdag 6 april om 12.00 uur geopend!



Donna (06-14819875, donna@hippiefestival.nl)

bert

Gebruikersavatar
freddeblok
Luchtgekoeld
Berichten: 3476
Lid geworden op: vr aug 27, 2010 14:50 pm
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Purmerend

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door freddeblok » vr apr 05, 2013 8:17 am

Blijf het vreemd vinden dat de busjes die bijna onderdeel van het festival meer gaan betalen om bezoekers gratis toe te laten.

Fred
Op naar een lang en heet bus seizoen.

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door Briebelbus » vr apr 05, 2013 8:24 am

Dat schreef ik ook al. Heb helaas nog geen antwoord gekregen op mijn eerdere bericht; anders moet ik maar ff mail sturen denk :?:
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Gebruikersavatar
wouthwortel
Luchtgekoeld
Berichten: 4092
Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
Locatie: overbetuwe

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door wouthwortel » vr apr 05, 2013 8:25 am

Probeer maar eens een camping te vinden waar je voor 10 euro per nacht kunt staan!
en dan ook nog goede muziek en een fijne sfeer :)
I am Wouth and I approve this message.

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door Lomax » vr apr 05, 2013 8:32 am

wouthwortel schreef:Probeer maar eens een camping te vinden waar je voor 10 euro per nacht kunt staan!
en dan ook nog goede muziek en een fijne sfeer :)


Je kan het ook omdraaien, probeer als festival maar eens 20 busjes te huren als decor\aankleding, incl de gezellige mensen (die nog mooie foto's maken ook) :mrgreen:

Gebruikersavatar
freddeblok
Luchtgekoeld
Berichten: 3476
Lid geworden op: vr aug 27, 2010 14:50 pm
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Purmerend

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door freddeblok » vr apr 05, 2013 8:34 am

wouthwortel schreef:Probeer maar eens een camping te vinden waar je voor 10 euro per nacht kunt staan!
en dan ook nog goede muziek en een fijne sfeer :)


Wouth
Daar gaat het niet om.
Je betaald meer voor je bus. Dan iemand zonder bus.

Fred
Op naar een lang en heet bus seizoen.

Gebruikersavatar
freddeblok
Luchtgekoeld
Berichten: 3476
Lid geworden op: vr aug 27, 2010 14:50 pm
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Purmerend

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door freddeblok » vr apr 05, 2013 8:37 am

Even voor de duidelijkheid get gaat mij niet om de centen maar om het principe.

Fred
Laatst gewijzigd door freddeblok op vr apr 05, 2013 18:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Op naar een lang en heet bus seizoen.

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door Briebelbus » vr apr 05, 2013 8:37 am

Dat lukt opzich wel; ik heb altijd goede muziek mee; de sfeer op de camping is vaak goed.

En op een camping is een schone wc waar je niet extra voor hoef te betalen en een douche (soms gratis soms ook niet).

En daarbij is het op een camping rustig ;)
Dus die argumenten zijn irrelevant.

De vraag is: Waarom dat festival voor de bezoekers perse gratis houden en de busjes die sfeer aan het festival geven en (zoals ik van ver komen en al een tank benzine verstoken om er bij te kunnen zijn)

Zoveel extra te laten betalen.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: vr 05-07 - zo 07-07-2013 Hippiefestival in Gorinchem

Bericht door Briebelbus » vr apr 05, 2013 8:40 am

En het gaat mij wel om de centen; heb nooit ietd gevraagd als benzine/km vergoeding maar gezien de huidige crisis in mijn portemonee wordt het wel tijd denk ik.

Verder vind ik het haaks staan op het hippie gevoel.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Gesloten