Avonturen van de Briebelbus

Vertel hier iets over je bus of de status van je bus project ?
Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Bericht door Briebelbus » wo jul 11, 2007 21:16 pm

Een kleine update voor ons verhaal.

De aanhanger is tot nu toe nog in ongewijzigde staat, ik denk er sterk over zaterdag de draad weer op te pakken en verder te gaan.

In de tussen tijd zitten we niet stil. We zochten nog een rekje voor het ophangen van de handdoeken in de keuken. Daar we nog niets leuks gevonden hebben is Karin begonnen met het zelf maken.

Ze heeft een tekening gemaakt van busjes, welke ze daarna heeft uitgezaagd. Ze is nu bezig met het verven.

Als ze klaar is met schilderen monteren we het geheel op een houten plaat en dan een paar lagen lak om de boel te beschermen. Ik vind het zelf erg mooi geworden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ook het trapgat naar de zolder begint aardig vol te raken met foto's van busjes, vooral door de nieuwe printer die we 2 weken geleden hebben gekocht.
Afbeelding
Afbeelding

[/img]
Laatst gewijzigd door Briebelbus op di apr 01, 2008 12:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

surfpanel
Actief Lid
Berichten: 482
Lid geworden op: do nov 30, 2006 17:18 pm
Locatie: Ergens op het water

Bericht door surfpanel » wo jul 11, 2007 21:25 pm

Heerlijk om deze creativitietijd te zien.

Hulde =D>

Ik wil dit wel in de woonkamer onder het surfboard dat daar hangt.
In dit geval is Maris het daar niet mee eens.
Als het waait moet je surfen de rest kan later wel

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Bericht door Briebelbus » wo jul 11, 2007 21:27 pm

tja het is voor zover wij weten is dit nog niet als gadget/accesoire gemaakt..

Ben zelf ook wel ff benieuwd wat het worden gaat, maar ik heb veel vertrouwen in mijn vriendin. Ze kan beter met een penseel en een tekenpotlood omgaan dan ik.. :)
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Bericht door Briebelbus » zo jul 15, 2007 23:51 pm

Weer tijd voor een kleine update.

Toen wij in februari ons nieuwe huis betrokken wisten we dat er in de garage nog een aantal uitdagingen lagen voordat de bus eindelijk binnen kan slapen en wij de garage kunnen gebruiken om lekker te kunnen klussen.

Een aantal dingen hadden we al gedaan, maar 1 van de belangrijke dingen die nog moesten gebeuren is het opnieuw aanleggen van de electrische installatie.

Dat wat er in zat was een rotzooi, en omdat we op alle strategische punten een stopcontact wilden hebben, goeie verlichting belangrijk is en een hotelschakeling verrekte handig in het gebruik is, besloten we om alles eruit te trekken en het helemaal opnieuw te doen.

Dus we begonnen met een plan op te stellen hoe we het wilden hebben. Dit heeft mijn oudere broer in een snelle schematische tekening gezet en zo konden we aan de slag.

Ik trok erop uit naar de diverse bouwmarkten om de benodigde materialen aan te schaffen, alleen de 5 aderige kabel die wij wilde gebruiken, binnen de hotelschakeling met extra stopcontact, was heel lastig om te vinden en dus reed ik met mijn bus de hele omgeving af om de juiste draad te vinden

Ondertussen was mijn broer al begonnen met het installeren van de stopcontacten, de schakelaars en de TL-bakken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn broer Maurice hard aan het werk om de installatie te maken.

Afbeelding
Het eindresultaat vind ik echt geweldig 8) ..

Na de keverdag Schagen vorige week zijn wij doorgereden naar de Zaanstreek om te kijken naar een T2B busje waar mijn broer Ronald intresse in had.

Afbeelding

Nadat wij hem aan een korte inspectie onderworpen hadden, een rally als testrit hadden gemaakt en hij stevige onderhandelingen gevoert had heeft hij de bus gekocht.

Toen wij gister druk bezig waren in de garage kwam hij even met zijn busje bij ons langs, wat resulteerde in zijn eerste busmeeting, waarbij ik meteen van de gelegenheid gebruik maakte om hem een aantal tips te geven.
Afbeelding
kleine busmeeting bij de plaatselijke DHZ zaak ( waar je ooit een T2a busje kon winnen)

Ik had een tijdje last van het zeer onregelmatig lopen van de busmotor, vooral als hij stationair moest draaien dan viel hij telkens uit. Omdat ik gister toch veel met de bus gereden had was de motor lekker warm en kon ik het stationair toerental iets verhogen.

Vandaag weer behoorlijk veel gereden en nu bleef hij een stuk beter lopen.

zoals het er nu naar uitziet gaan wij deze week weer verder met de aanhanger, en daarna is het tijd om op vakantie te gaan... :D :D 8)
Laatst gewijzigd door Briebelbus op di apr 01, 2008 12:34 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

BusOK
Luchtgekoeld
Berichten: 3858
Lid geworden op: za dec 02, 2006 17:14 pm
Bouwjaar Bus: 1973
Locatie: Heerlen

Bericht door BusOK » ma jul 16, 2007 8:58 am

Vooral die poster aan de muur is erg goed gelukt! :lol: :lol: :lol:
onderdelen nodig? PB maar!

R-Tech
Actief Lid
Berichten: 171
Lid geworden op: zo jul 15, 2007 12:47 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door R-Tech » ma jul 16, 2007 10:33 am

He stiekum mijn foto jatten he :lol:
Maar het is netjes geworden in de schuur haha! :D
Goed bezig! 8)
With spirit, without Bus

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Bericht door Briebelbus » ma jul 16, 2007 10:38 am

die foto was mijn idee 8) 8) 8)
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

R-Tech
Actief Lid
Berichten: 171
Lid geworden op: zo jul 15, 2007 12:47 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door R-Tech » ma jul 16, 2007 10:48 am

Ik maakte 'm (met Chantal d'r toestel), allemaal wat dus :lol:

Maargoed, na de ellende op de rondweg Dordt toch nog goed
thuisgekomen, na +/- 1 uur wachten kwam Chantal met d'r vader en een
jerrycan benzine, na ff aanslepen startte het hok weer en ben ik op eigen
kracht naar huis gereden.

Een van de klusjes wordt dus toch de vlotter nakijken :(
With spirit, without Bus

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Bericht door Briebelbus » ma jul 16, 2007 11:19 am

tot die tijd gewoon een jerrycan meenemen en een keer goed uittesten hoeveel km je kan rijden op 1 tank benzine.

dan gebruik je het geheugensteuntje om de KM stand op bij te houden.
tot dat ik de tank van onze bus behandeld heb doen wij hetzelfde met de dagteller.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

R-Tech
Actief Lid
Berichten: 171
Lid geworden op: zo jul 15, 2007 12:47 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door R-Tech » ma jul 16, 2007 11:39 am

Komt wel goed. Dit gebeurd mij niet nog een keer ;)
With spirit, without Bus

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

update van de werkzaamheden t/m 7 augustus.

Bericht door Briebelbus » di aug 07, 2007 23:22 pm

Ik heb de draad weer opgepakt en ben weer met de aanhanger aan de slag gegaan.

Al het hout had ik al pas gemaakt en dus is het tijd om te gaan beitsen.

Ondertussen heb ik van de 5 schotten van de kar ( front, achter, 2 zijkanten en bodem) 1 kant in 3 lagen beits staan en ben ik begonnen met de achterkant.

Afbeelding
Teak085 Cetabever.. thanks voor de uitleg in je busverhaal Max :D

Afbeelding
Wat maakt 1 laag al een verschil..

Ik zal binnenkort even foto's maken van het verschil tussen 1,2 en 3 lagen.

Daar ik steeds 1 laag per dag kan verven heb ik telkens "tijd over"en dus ben ik weer wat andere klusjes aan het doen:

De koelbox in mijn bus werkt perfect op 12V en op 220V. Echter op gas deed hij het niet. De gasleiding die geactiveerd word door de drukknop in de houden werkt wel, want bij het ontsteken geeft hij een steekvlam, echter daarna ging hij meteen weer uit. Aangezien ik een oude "stand-alone" Electrolux koelbox gekocht had kon ik mooi het systeem bekijken en daarmee kreeg ik het idee om die van de bus ook eens aan een inspectie te onderwerpen.
Afbeelding
( de brander die ik eruit kon halen nadat ik mezelf in een knoop gelegd had. ) :?

Toen ik de brander gedemonteerd had, vond ik al snel het vermoedelijke euvel: Het gasventiel was helemaal verstopt
Afbeelding

Bij het demonteren had ik het draad van de electrische ontsteker kapot gemaakt. Maar gelukkig bleek dit gewoon een koperdraad te zijn en dus met een dikke kwak soldeertin en een verhitte aanvaring met mijn soldeerbout zat hij weer muurvast op z'n plekkie.
Afbeelding

Nadat ik de uitstroompijp met een staalborsteltje schoongemaakt had....

Afbeelding
...en een nieuwe moer voor de uitstroompijp gescoord had kon alles weer inelkaar gezet worden.

Afbeelding

Om de boel te monteren mocht ik mezelf weer in een knoop leggen, maar gelukkig alles werkte weer en dus was het de moeite waard.
Afbeelding
(je kunt de brander in het de weerspiegeling van mijn mini spiegeltje zien zitten)

Afbeelding
( en de vlam nog een keer bij nacht, gemaakt met de nachtstand)

De koelbox koelt zo goed op gas dat ik na een nacht koelen behoorlijk wat ijsvorming zag op mijn element.. Top dus 8)

Ik heb tijdens Budel 2006 een trekhaak gekocht voor mijn bus.
Afbeelding


Om hem te monteren moeten de bumper, met bumpersteunen en daarmee het sleepoog verwijderd worden, omdat de trekhaak op de lengte chassisbalken gemonteerd word. In de trekhaak zitten 3 gaten, die corresponderen precies met 3 gaten in de lengte balken.
Afbeelding
Afbeelding

Nadat de trekhaak gemonteerd was heb ik de beugeltjes die bijgeleverd waren verbouwd om mijn bumper weer te monteren. Ik heb van de "z" vorm een stukje afgeslepen zodat het een "L" beugel is geworden. In deze "L" heb ik een gat geboord en ook in de bumper. Deze heb ik vervolgens met een slotbout, een borgmoer vast gezet. Daarna heb ik de hele bumper wat gebogen zodat hij weer recht onder me bus zit.

Op het moment dat de stootrubber (dat ik nog ga kopen) erop zit zie je van de schroeven ook niets meer :)
Afbeelding
( het stopcontact moet ik nog even aanleggen, maar daarvoor moet ik nieuw draad gaan halen en een nieuw stopcontact)

Karin is nog steeds druk bezig met haar handdoekrekje, maar het eind daarvan is ook inzicht.

Afbeelding
(natuurlijk 1x T2B marinogelb 8) )

We hebben ook een accesoire voor de bus gekocht nadat ik er al ongeveer 2 jaar over denk om hem te kopen. De zonneklep. Nadat ik hem uitgepakt had gelijk even getest en gewoon tussen de deuren geklemd. Hij moet nog even vast gezet worden.

Afbeelding

En dan tenslotte nog de werkzaamheden van vandaag. Nadat ik weer een laag gebeitst had, heb ik de wielen van de aanhanger weer in elkaar gezet en de banden erom gelegd.

Ik had wel eerst nieuwe schroeven, moeren en veer ringen gekocht, omdat het oude spul eigenlijk niet meer te gebruiken was. Omdat ik het knap wilde houden heb ik alles van RVS gebruikt. Ook voor het bakje gebruik ik zoveel mogelijk RVS boutjes en moertjes.

Afbeelding

Eerst deed ik de binnenband in de buitenband....
Afbeelding
...en pompte ik hem op zodat er geen draaiingen in de band kwamen.
Afbeelding

Daarna plaatste ik de band op de velg en deed de beide helften tegen elkaar aan. Nu waren de boutjes aan de beurt.

Afbeelding
(Ik moet alleen de boutjes nog op moment aantrekken, ik heb nog geen momentsleutel.)

en zie hier het eind resultaat van 2 velgen. In velg 3 moet ik eerst een nieuw vetnippel zetten. Deze kon ik er niet inkrijgen afgelopen weekend.
Afbeelding

Ook heb ik de laatste delen van de aanhanger gespoten. Nu qua ijzerwerk alleen nog de klep afwerken.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Briebelbus op di apr 01, 2008 12:38 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Re: update van de werkzaamheden t/m 7 augustus.

Bericht door Max » wo aug 08, 2007 8:53 am

Turbo.d schreef:.. thanks voor de uitleg in je busverhaal Max :D
Graag gedaan joh :wink:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

tijd voor weer een update

Bericht door Briebelbus » vr sep 21, 2007 0:11 am

Zo het is weer tijd voor wat meer info over onze bus en allerlei aanverante zaken.

Sinds de vorige posting in dit busverhaal heb ik echt niet stil gezeten hoor, doch door onze vakantie van 25 augustus t/m 10 september heb ik niet de tijd genomen om even een aanvulling op het verhaal te maken.:oops:

In Augustus was het 1 weekend prachtig weer, we zijn er die dag op uit getrokken met de bus om lekker te gaan zonnen op het strand. Dus de fietsen achterop het fietsenrack, de koelbox gevuld met allerlei lekkers en de zwemspullen mee in de bus. We wonen redelijk dichtbij de kust dus we hadden allebei veel zin in een ritje.

Dat positieve gevoel konden we niet echt lang volhouden, omdat de motor echt op z'n laatste poten loopt. Bij ongeveer 2500 toeren bokt de motor enorm en zit je niet rustig in de bus, tevens valt de motor uit bij elk stoplicht.

Met dit in mijn achterhoofd besloot ik om de bus tijdens de vakantie maar thuis te laten en met de waterkoker en de tent op vakantie te gaan. Dit vonden we niet echt een pretje omdat de auto tot aan het dak vol geladen was met rotzooi :(

Tijdens de vakantie hebben we niet 1 T2 bus gespot. Enkel op de heenweg bij een parkeerplaats langs de A1 bij Amersfoort het karkas van een Spijlbus op een aanhanger.

We hebben pas op de terugreis naar huis tussen Eindhoven en Doesburg een T2 gespot en nog eentje vanaf Doesburg naar huis...

Voor de vakantie periode had ik contact gehad met Fa Hotrod in Doesburg over het bouwen van onze nieuwe motor. De mannen daar vertelde mij dat ze in Augustus zouden gaan beginnen.

Op de terugweg van onze vakantie hebben we de Hotrod met een bezoekje vereerd, zodat we met eigen ogen konden zien hoe ver ze zijn.

Afbeelding
De shop van de Hotrod met leuke dingen voor de deur :D

Afbeelding
3e gespotte busje tijdens onze vakantie

De Motor hing aan de motorsteun in de werkplaats en Fred vertelde dat hij er al een paar dingen aan gedaan had en dat hij nu toe was aan het uitliteren van de cilinderkoppen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit zijn de mooiste foto's van onze vakantie :D

Ik krijg zoals je misschien op de foto kan zien een Brazilie carter, wat ze bij Hotrod helemaal opnieuw geslepen hebben en verder afgewerkt. De rest van de specificaties kan je lezen op pagina 2 van mijn busverhaal. :D


---------------------------------------


Okay, dat was het bus nieuws, tijd voor the never ending story about the refurbishment of a Westfalia Essen aanhanger.

Gezien het feit dat beitsen in 1 laag per dag gaat had ik nog steeds tijd over om de ander dingen aan te pakken.

Zo ben ik begonnen met het verwijderen van de wielbakjes uit de schommelbeugels, omdat ze er ook niet echt netjes meer uitzagen en ik ook de schommelbeugels in dezelfde kleur wil spuiten als de rest van de as om er een bijelkaar passend geheel van te maken.

Afbeelding
Afbeelding
De wielbakjes heb ik met grove korrel en daarna met een fijne korrel geschuurd. En dat zag er al erg prettig uit.

Daarna 2 lagen Hamerite witte verf erop en de ene is weer knap. De andere heb ik nog niet verder af gemaakt doordat er een scheur in zit en ik deze moet repareren en ik weet nog steeds niet hoe.
Afbeelding

Tevens is het zo dat er een hoekje aan ontbreekt en ook dat kan ik niet repareren. Als er iemand voor een leuke prijs een vervangend wielbakje heeft, dan graag een PB of een aanvulling hier in het busverhaal :D

Ik had in mijn vorige post verteld dat ik problemen had met een vetnippel. Bij het uitelkaar halen bleek dat 1 geklonken vetnippel niet goed vast meer zat en deze brak er spontaan uit. Omdat we niet voor 1 gat te vangen zijn had ik een vetnippel gescoord bij een lokale aanhanger verhuur bedrijf. Het gaatje in de velg was precies M6, dus met een tapper en een tapkrukje had ik er schroefdraad in getapt. Het nippel bleek helaas een andere maat of een andere draad te zijn en dus dat paste niet.

Omdat we de schroefdraad van het nippel met allerlei experimenten beschadigd hadden moest ik opzoek naar een vervangend exemplaar. En dus ging ik op bezoek bij Kalkhuis aandrijftechnieken in Hoorn.

Deze hadden allerlei vetnippels op voorraad en een M6 exemplaar had ik snel gevonden. Hij paste perfect in mijn getapte gaatje in de velg. :D een hele overwinning en een stapje dichterbij het eind resultaat.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik had alle velgen gelijk meegenomen en daar terplaatse hebben ze de lagers in de velgen geperst. Ideaal zo'n ding, de lagers gleden erin als een mes door de boter.

Thuis gekomen met de wielen ben ik verder gegaan met het demonteren van de schommelbeugels van de as. Eerst de as met een paar schroeven stevig vast gezet in de werkbank, daarna de klemring los gehaald en met een rubber hamer de beugels los getikt. Onder de beugels kwam ook weer een dikke laag roest vandaan, dus dat met een staalborstel op de boormachine weer netjes glad gemaakt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu zit ik alleen met een dilemma om dit tegen roest te beschermen.
Kan ik het beter met Hamerite spuiten, of moet ik er een dikke laag vet tussen doen en dit eventueel ieder jaar vervangen? Graag even een PB of een aanvulling in dit topic hierover.

Het schommelen van de beugels op de as gebeurt door middel van teflon busjes. Deze waren echter zo goed als vergaan en dus ben ik opzoek gegaan naar vervangende. Hiervoor heb ik een gerenommeerd aanhanger bedrijf in Hoorn gevraagd, Rolf de Kam gemeelt en op Internet gespeurt.

Afbeelding

De enige die deze naar mijn weten kan leveren is Fa. Wieldraaier ( de importeur van Westfalia ) Ze zijn alleen niet goedkoop. Voor 4 teflonbusjes betaal je zo'n € 60,- Ik vind voor een stukkie teflon deze genoemde prijs eigenlijk veel te hoog. Met € 5,- pst was het naar mijn idee dik betaald. Als iemand een idee heeft waar ik deze vandaan kan halen dan graag een PB ;) ( maar goed uiteindelijk is het wel zo beter duur dan niet te koop )

Dit alles heb ik gedaan voor dat ik op vakantie ging. Sinds de terugkomst ben ik verder gegaan met het hout. Het bleek dat niet alle gaatjes erin zaten, Ik miste de gaten voor de reserve wiel beugel en ik miste de gaten voor de ophanging van de kentekenplaat, dus dat heb ik snel in orde gebracht.
Ook was het tijd geworden voor het lakken van het hout.

Afbeelding
na iedere laag beitsen en lakken schuren met korrel 400 om de oneffenheden weg te werken
Afbeelding
nog steeds aan het schuren

Afbeelding
de rechterzijkant aan lakken met Ruwa jachtlak

De laatste dingen die ik nog moet doen voordat ik kan gaan monteren zijn:
de bodemplaat aan 1 zijde 2 lagen lakken
de linkerzijkant 2 zijdes 2 lagen lakken
De deksel nog helemaal afwerken ( dus hout op maat laten zagen, beide zijden 3 lagen beitsen en 2 lagen lakken )

Het ijzerwerk van de deksel in zilververf spuiten
1 wielbak repareren ( zit een scheur in)
de schommelbeugels hamerite spuiten

de as opnieuw kaalschuren en hamerite spuiten
de trekstang opnieuw kaalschuren en hamerite spuiten
( beide hadden al behoorlijke beschadigingen in het spuitwerk opgelopen )

Weet iemand misschien hoe "slagvast" hamerite is? Ik heb in mijn gespoten ijzerwerk helaas al een aantal beschadigingen zitten voordat alles uberhaupt definitief gemonteerd is.
------------------------------

Dan tenslotte het creatieve gedeelte:
Karin is klaar met het handdoek rekje.

Afbeelding

We hebben gekozen voor een licht groene achtergrond, zodat het net lijkt of de busjes op gras staan en zo komen de kleuren van de busjes erg mooi uit.

Afbeelding
Afbeelding
Direct toen hij klaar was hebben we hem een mooie plek in de keuken gegeven. We zijn beide enorm te spreken over het uiteindelijke resultaat. Ik vind dat ik Karin een compliment mag geven omdat ze alles zelf gedaan heeft zonder mijn hulp =D> =D> =D>
Laatst gewijzigd door Briebelbus op di apr 01, 2008 12:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Bericht door Lomax » vr sep 21, 2007 6:16 am

Goed bezig jullie beide \:D/

Kunnen we ook een bestelling plaatsen voor zo'n handdoekenrek :lol:
(met natuurlijk een paar kleine aanpassingen 8) )
Laatst gewijzigd door Lomax op vr sep 21, 2007 9:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Westy
Luchtgekoeld
Berichten: 3324
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 8:20 am
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Bericht door Westy » vr sep 21, 2007 9:06 am

Erg leuk hoor, =D>
Klik voor een leuk t-shirt

Plaats reactie