19-21 Aug, Lowlands

Gebruikersavatar
massie
Actief Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 22:52 pm
Locatie: Haarlem

Re: 19-21 Aug, Lowlands

Bericht door massie » di aug 30, 2011 22:49 pm

wij hebben niet echt controle binnen in de bus gehad...het was heel modderig daar dus die bewaker mocht van mij niet in de bus stappen met zijn gore schoenen. en hij bleef dus heel braaf buiten staan. vervolgens trok hij 1 laatje open en 1 kastje zonder op het knopje te drukken en kreeg jij meteen weer een lading hormonen van mij over zich heen of hij een beetje voorzichtig kon doen;-) . toen was hij al snel klaar met de controle.
Wij hadden in het zicht alleen kleine ventielblikjes bij ons en een losse brander en ergens diep in een kastje een normaal campinggaz tankje.
Caravans werden wel gecontroleerd in disselbak en op leidingen enz. maar of ze hun echt vroegen om keuringsrapporten durf ik je niet te zeggen.
Als je maar geen grote groene gasfles aangesloten en in het zicht hebt, zal het misschien best meevallen.

dirkinbrabant
Gevorderde
Berichten: 861
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 0:05 am
Locatie: boxtel
Contacteer:

Re: 19-21 Aug, Lowlands

Bericht door dirkinbrabant » wo aug 31, 2011 0:48 am

Controle stelde idd niet veel voor, bij mij wou hij de bestekla zien of ik geen gigagrote messen er in had liggen. Gasfles had ik thuisgelaten, en dat hoefde hij niet eens te zien. Ik had 2 campinggasbrandertjes in het zicht, kon ik een ei bakken en wat water koken voor koffie. Ze besteden hoogstens enkele minuten aan een controle.

Volgens mij stellen ze die eis van een gaskeuring om om echt oude zooi te voorkomen en anders zonder discussie te kunnen afwijzen. Of ze een goed onderhouden caravan/camper terugsturen omdat er geen keuringsbewijs is?? Er stonden verschillende mensen in de rij die geen keuringsbewijs hadden. Op een gasslang en drukregelaar staat normaal een jaartal van productie, misschien dat ze daar naar kijken.

Gebruikersavatar
bart en linda
Beginner
Berichten: 53
Lid geworden op: wo jan 12, 2011 22:09 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Hellevoetsluis

Re: 19-21 Aug, Lowlands

Bericht door bart en linda » do sep 01, 2011 21:16 pm

jep ok,....bedankt voor de info.
ik vond het allemaal al wat ver gezocht....
niet dat ik tegen zo'n keuring ben,want het kan nooit kwaad,maar bij ons
is de installatie nog geen jaar oud,dus weet dat het goed zit.
zo'n keuring zal denk al gauw 100,- eurie kosten denk ik.

Gesloten