Een beetje liefde!

Wil je gewoon iets kwijt ? Zeg het dan hier.
Plaats reactie
Gasdrop
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: di dec 26, 2017 19:57 pm
Bouwjaar Bus: 1975

Een beetje liefde!

Bericht door Gasdrop » di dec 26, 2017 20:40 pm

Hallo lotgenoten,

Ik heb mij zojuist aangemeld voor dit forum en kwam meteen deze therapeutische tab tegen, laat ik dit nu net nodig hebben.

Ik ben sinds deze zomer de trotse eigenaar van een t2 camper in de kleurstelling oranje/wit. Volgens de vorige eigenaar hoefde
hij alleen "een beetje liefde" te hebben. Vooral dat beetje is mij een (beetje) tegen gaan staan. We dachten, ach wat extra in het zicht zittende kabeltjes en schakelaars uit de bus te halen en hiermee een begin te maken aan het terug brengen in de originele staat. Ik ben, geloof het of niet, al een maand bezig kabels, schakelaars, printen, ledjes en lampjes uit de bus te trekken. Op de meest bizarre plekken zaten lampje ingeboord of tussen gefrot en om over de kilometers kabels nog maar te zwijgen.

Ook moet de vorige eigenaar een orgastische blijdschap hebben ervaren bij de eerste popnagel die hij in de body van de Transporter penetreerde omdat werkelijk alles, maar dan ook alles met popnagels is vastgezet. In het begin was het schouders ophalen en met een sociaalwenselijke glimlach door roppen en maar denken aan dat beetje liefde wat zij nodig had. Met een beetje liefde kom ik er niet, het moet een heftige, passionele, intieme relatie worden waar veel tijd en ergernis in gaat zitten. Waar we aan elkaar moeten wennen en T2 veel oude gewoontes los moet laten. Haar vorige eigenaar heeft haar veel te veel verwend met in mijn ogen nutteloze niet werkende hebbedingetjes. Ze zal echt moeten gaan wennen aan een meer karig interieur, een strakkere buitenkant en een nieuw hoedje. Ik denk dat als we allebei wat water bij de wijn doen we een prachtige relatie tegemoet gaan. Maar met een beetje liefde komen we er niet!


Groet,
Gasdrop
Laatst gewijzigd door Gasdrop op di dec 26, 2017 23:09 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
Ik hoop maar dat er roze koeken zijn!

EeVeeWee
Luchtgekoeld
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jul 25, 2014 15:24 pm
Bouwjaar Bus: 1967
Locatie: Leusden

Re: Een beetje liefde!

Bericht door EeVeeWee » di dec 26, 2017 20:54 pm

Welkom, heel veel succes en post maar eens foto's, dan kunnen we misschien ook wat liefde meegeven. :mrgreen:
Dus.

Gebruikersavatar
freddeblok
Luchtgekoeld
Berichten: 3476
Lid geworden op: vr aug 27, 2010 14:50 pm
Bouwjaar Bus: 1975
Locatie: Purmerend

Re: Een beetje liefde!

Bericht door freddeblok » di dec 26, 2017 21:32 pm

Wees welkom hier.
En liefde groeit met elke keer dat je er mee bezig bent of er mee rijdt.

Fred
Op naar een lang en heet bus seizoen.

Gebruikersavatar
eelke
Luchtgekoeld
Berichten: 2057
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 21:50 pm
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: Arnhem

Re: Een beetje liefde!

Bericht door eelke » di dec 26, 2017 21:39 pm

Wie zei er ook alweer "liefde maakt blind"?

Succes! Gaat vast goed komen als ik dit zo hoor.
En een liefdevol luisterend oor kan je hier altijd wel vinden!
hoe???

Gebruikersavatar
mobiel70
Luchtgekoeld
Berichten: 3401
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 12:57 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: de meest luchtgekoelde plek van Nederland
Contacteer:

Re: Een beetje liefde!

Bericht door mobiel70 » di dec 26, 2017 22:26 pm

En toch: liefde! Want dat voedt de verliefdheid op een bus... Wees welkom, en laat veel foto's zien van jouw lieve bus! Heb geduld en werk rustig (en misschien wel met tussenpozen) door, dan komt het allemaal goed! Geniet!
hartelijke groet!
Johan.


Wie in een kringetje rondloopt, komt niet vooruit.
http://www.vw-mplate.com/mplate-14115.htm; http://beereboot.blogspot.nl/

Gebruikersavatar
Tuinkabouter90
Luchtgekoeld
Berichten: 1998
Lid geworden op: wo aug 13, 2014 13:32 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Joure
Contacteer:

Re: Een beetje liefde!

Bericht door Tuinkabouter90 » di dec 26, 2017 22:30 pm

haha welkom bij de club.
leer je de bus wel gelijk goed kennen, met wel draadje er wel en niet hoeft te zitten :-)
we zijn inderdaad gek op foto`s van voor tijdens en na al je projecten,

wens jullie veel plezier met en van de bus.

Gebruikersavatar
hanhoo
Luchtgekoeld
Berichten: 6699
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Nerdwijk

Re: Een beetje liefde!

Bericht door hanhoo » wo dec 27, 2017 15:56 pm

Welkom hier! Ik kan met je meepraten, ik heb uiteindelijk alles wat niet origineel was aan bedrading verwijderd en ben volledig opnieuw begonnen met alle 'accessoires' aansluiten. Dat is ook liefde.

Je bent pas echt getrouwd met je bus als je elke vierkante centimeter hebt gehad. Daarna doe je hem/haar nooit meer weg. Onvervangbaar. Dus geniet!
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb

"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"

Gebruikersavatar
old brumax
Luchtgekoeld
Berichten: 6360
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: arnhem

Re: Een beetje liefde!

Bericht door old brumax » wo dec 27, 2017 19:08 pm

Welkom hier tussen alle wijsneuzen en busliefhebbers en hoop je op de voorjaarsmeeting te kunnen begroeten, en ja, een bus hoort een beetje spartaans te zijn anders is het zo'n modern plastic hok waar je alleen 65 + mee de weg op mag! :mrgreen:
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!

Plaats reactie