Ik heb EU kachelpotten onder mijn USA 2L Injectie GD Type 4 motor gezet omdat er helemaal geen potten opzaten.
Helaas zijn de aanjager gaten in deze nieuwe potten niet opgelijnd met de gaten in het plaatwerk. De ene zit onder de oliekoeler en is ovaal terwijl het gat in het plaatwerk ovaal is. Aan de bijrijders kant zitten de gaten wel redelijk onder elkaar maar is de pot rond en het plaatwerk ovaal.
Dit past dus voor geen meter? Hoe kan ik dat oplossen. Zijn er verloopstukken hiervoor of moet ik het europeese plaatwerk vinden?
Wie heeft er een oplossing?
Kachelpotten mismatch
Kachelpotten mismatch
Job
12/1976 T2b Westfalia Berlin De Luxe 2.0L injectie
12/1976 T2b Westfalia Berlin De Luxe 2.0L injectie
Re: Kachelpotten mismatch
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Aan de bijrijders kant heb ik hem met een tussenstukje vast kunnen zetten. Aan de bestuurderskant niet omdat er geen ruimte is.
- hanhoo
- Luchtgekoeld
- Berichten: 6699
- Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
- Bouwjaar Bus: 1976
- Locatie: Nerdwijk
Re: Kachelpotten mismatch
Ik vrees dat een wisseling van plaatwerk de enige optie is, of zelf een oplossing fabriceren.
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb
"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"
"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"
- wouthwortel
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4094
- Lid geworden op: di aug 08, 2006 10:30 am
- Locatie: overbetuwe
Re: Kachelpotten mismatch
Kijk eens of je hier wat foto's kunt plaatsen, ik heb namelijk een aardige voorraad aan luchtbuizen liggen.
I am Wouth and I approve this message.