Electrahulp

Plaats reactie
Tante Leen
Gevorderde
Berichten: 830
Lid geworden op: di apr 21, 2009 9:01 am
Locatie: Haarlem

Electrahulp

Bericht door Tante Leen » vr jul 28, 2017 8:52 am

Hoi,

De 12volt stekker van mijn koelkast blijft wegsmelten. Geen idee wat er loos is en stekker nr drie was binnen tien minuten in het contact weer zacht.

Wilt er iemand omgeving Haarlem meekijken of kent iemand iemand? Betaling geen probleem, wil het graag opgelost hebben.

groet,

Carlijn
de groetjes van Tante Leen!

Gebruikersavatar
gemini blue 1302
Beginner
Berichten: 58
Lid geworden op: di okt 01, 2013 12:09 pm
Bouwjaar Bus: 1970
Locatie: Aalten

Re: Electrahulp

Bericht door gemini blue 1302 » vr jul 28, 2017 9:40 am

Je zegt dat het steeds de stekker van de koelkast is, dus ik vermoed dat er een storing in de koelkast zit.
Je zou kunnen proberen er een ander apparaat aan te hangen om te kijken of het zelfde probleem optreed.

Vervolgens zou je in de koelastaansluiting kunnen kijken (als je hier bij kunt) of er toevallig iets sluiting maakt of zo...
Kever 1302 (1971) Geminiblauw
Kever 1300 (1971) BMW-Paars
Bus T2a (1970) Antraciet/Oranje

dirkinbrabant
Gevorderde
Berichten: 861
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 0:05 am
Locatie: boxtel
Contacteer:

Re: Electrahulp

Bericht door dirkinbrabant » vr jul 28, 2017 13:45 pm

Maak even foto met welke aansluiting je nu hebt, de stekker, en kijk wat voor stroom (ampere) je koelkast trekt (vaak te vinden op een typeplaatje, anders daar ook een foto van), misschien kunnen we je hier dan helpen.

Tante Leen
Gevorderde
Berichten: 830
Lid geworden op: di apr 21, 2009 9:01 am
Locatie: Haarlem

Re: Electrahulp

Bericht door Tante Leen » ma jul 31, 2017 16:44 pm

dirkinbrabant schreef:Maak even foto met welke aansluiting je nu hebt, de stekker, en kijk wat voor stroom (ampere) je koelkast trekt (vaak te vinden op een typeplaatje, anders daar ook een foto van), misschien kunnen we je hier dan helpen.



LIEF! Ga ik doen!
de groetjes van Tante Leen!

Gebruikersavatar
old brumax
Luchtgekoeld
Berichten: 6360
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: arnhem

Re: Electrahulp

Bericht door old brumax » ma jul 31, 2017 17:10 pm

Tante Leen schreef:
dirkinbrabant schreef:Maak even foto met welke aansluiting je nu hebt, de stekker, en kijk wat voor stroom (ampere) je koelkast trekt (vaak te vinden op een typeplaatje, anders daar ook een foto van), misschien kunnen we je hier dan helpen.



LIEF! Ga ik doen!

Heb je wel een zekering is de voeding van de koelkast zitten, zo nee, dan onmiddellijk er een in maken , zo ja hoe zwaar is die en dan in amp. en niet in kg. :lol:
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!

Gebruikersavatar
hanhoo
Luchtgekoeld
Berichten: 6699
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 9:42 am
Bouwjaar Bus: 1976
Locatie: Nerdwijk

Re: Electrahulp

Bericht door hanhoo » ma jul 31, 2017 20:22 pm

Wat zijn de specificaties van de koelkast/box? Je mag bij me langs tuffen hoor :-). Betaling in Hertog Jan. Kunnen we gelijk het stroomverbruik ook even meten en kijken of hij in orde is. Anders gaan we gewoon een ander soort stekkerdoos monteren.
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb

"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"

Tante Leen
Gevorderde
Berichten: 830
Lid geworden op: di apr 21, 2009 9:01 am
Locatie: Haarlem

Re: Electrahulp

Bericht door Tante Leen » vr aug 04, 2017 8:21 am

hanhoo schreef:Wat zijn de specificaties van de koelkast/box? Je mag bij me langs tuffen hoor :-). Betaling in Hertog Jan. Kunnen we gelijk het stroomverbruik ook even meten en kijken of hij in orde is. Anders gaan we gewoon een ander soort stekkerdoos monteren.


Betaling in Hertog Jan me like!! :)
de groetjes van Tante Leen!

Plaats reactie