Klokje T2B

Heb je iets te koop? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Plaats reactie
ovaal55
Nieuweling
Berichten: 10
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 10:52 am
Locatie: spijkenisse

Klokje T2B

Bericht door ovaal55 » do jul 02, 2020 10:15 am

Te koop aangeboden Klokje voor T2B

Het is geen origineel VW T2B klokje maar alleen een kenner zal het verschil zien met een origineel exemplaar welke doorgaans voor 150-200 euro verkocht worden. Het glas is netjes en zonder noemenswaardige krassen.

Het is oorspronkelijk een klokje uit een Opel maar doordat ik de bevestigingsbeugeltjes heb verzet en de wijzer heb wit gelakt past het perfect in het T2B cluster. Klokje diameter is 85mm.

Het klokje werkt prima verloopt alleen een minuutje per dag. Dat kan bijgesteld worden door het stelschroefje met wat geduld als het echt stoort. Aangezien ik de bus alleen in het weekend gebruik en hij door de weeks sowieso van de stroom af stond heb ik nooit de moeite genomen het bij te stellen.

Wordt verkocht vanwege inbouw van een toerenteller - klokje combi-instrument. (voor de handige onder ons met te veel tijd (hoe toepasselijk) :) zie elders op dit forum)

Prijs Euro 50,--

Ik hoor het wel bij interesse.

Gr

Erik


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Briebelbus
Luchtgekoeld
Berichten: 10107
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 16:42 pm
Bouwjaar Bus: 1977
Locatie: Home is where I park it
Contacteer:

Re: Klokje T2B

Bericht door Briebelbus » do jul 02, 2020 10:36 am

Ik vind het een mooi klokje en misstaat zeker niet in ht dashboard.

gr
Marcel
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |

Plaats reactie